Viestejä: 1
Liittynyt: 08.09.2015
Hei, irroittaessani kytkinvaijeria moottorista ylempi käyttösakara, tai mikä sen nimi nyt onkaan, kääntyi ylös vaijerin sisäänmenoaukosta eika kääntynyt takaisin. Nitkuttelin sitä aikani sillä seurauksella että pian se oli kädessäni. Sain sen takaisin mutta se ei tuntunut enää ottavan kiinni mihinkään. Mitähän tässä oikein tapahtui ja miten asia korjataan ?
-Hannu-
Solifer SM 1975
Viestejä: 75
Liittynyt: 24.07.2015
Moi. Jos ottais sen laakerin irti ja kokeilis sitten laittaa?
Viestejä: 11
Liittynyt: 17.05.2016
Lisäksi niiden sakaroiden välissä pitäisi käsittääkseni olla jousi joka pitää niitä erillään.
Mutta kuten läskitankki76 sanoi, sokka pois -> kruunumutteri irti -> painelaakeri ja prikat pois -> käpälät paikalleen -> kasaan päinvastaisessa järjestyksessä ja viimeiseksi uusi sokka. Noin suunnilleen...
Export '64 3-v. (Anker M-37), Automat '76 ja '75, SM-84, Export Automat '83, TS '88
Mopot on ajamista varten, ei museointia!