Rekisteröidy Soliferian käyttäjäksi


"Solifer-harrastajien asialla jo vuodesta 1999."

Export Thermomat 68 käyntiongelmia
#1
Onko kenelläkään hyviä vinkkejä ongelmaan: Lähtee ehkä kymmenennen potkun jälkeen käyntiin (ellei kastanut jo tulppaa)ja sammuu hetken kuluttua. Kaasaria olen putsaillut, koho liikkuu, ei auttanut. Kärkivälin laitoin n 0.35:een. Sytytystulpan vaihdoin. Ryyppy toimii, pitääkö sitä antaa kesällä vai ei? Mitä seuraavaksi?
Hae
Vastaa
#2
Aika herkästi imua kaipaa,no perusasiat millainen kipinä? vois olla kärkiväli isompi 0,40-0.45 onko pakoputki tukossa suppilo irti putsaus, bensan saanti kohokammion kannessa oleva reikä auki,suutin mikä? bensahana että tulee reilusti bensaa, kärjet,ennakko.
Hae
Vastaa
#3
Terve Artoko. Kohokammion olen putsannut, pakoputkea en. Tilasin magneeton ulosvetäjän, että saan kärjet, konkan ja puolan vaihdettua. Yritän edetä neuvojesi mukaan. Kiitos niistä.
Hae
Vastaa
#4
Kohon ohjurireikä alapäästä kannattaa putsata huolella helpoiten onnistuu neulaviilalla tai pikkiriikkisellä poralla sormin. Ilmanputsari ja imuäänen vaimennin pois kaasari kun on putsattu niin noilla aloittaisin (imukaula ja tiivisteet ovat ehjiä otaksun ? irroita myös tappokatkaisijan johto sokeripalasta testin ajaksi). Mikäli ongelma jatkuu niin tulpanhattu veks ja pientä kuorintaa johdolle ja rengasabiko päähän ja johto mutterilla kiinni tulppaan niin saa todettua johtuuko vika tulpanhatusta. Mikäli ongelma jatkuu testaa toisilla virtavehkeillä mikäli mahdoillista. Mikäli ei ole niin uudet kärjet ja konkka mikäli ei toimi vieläkään niin puola ja johto uusiksi.
-69 export projekti työnalla.
Vastaa
#5
Thermo-68, kiitos neuvoista. Homma jatkuu....
Hae
Vastaa
#6
Ja kannattaa tarkistaa se encarwin tiivistepinta. Eli, jos se kaasarin pinta johon tulee se imuaukon tiiviste, niin jos se on kaarella, eli kaasarin kiinnityksessä vedetty ruuveja aina niin vimmatusti kiinni, että kiero pintaisuutta tullut, niin ilmaa se siitä sitten vetää. Itse sassin kaasarista hioin santa sellaisella, tiivistepinnan suoraksi siten, että lasin päälle/>>> ikkunalasi keittiön pöytän päälle ja sitä rataa. santapaprua, ja sitten vaan pyöritetään kaasarin pintaa ja katsotaan joko suora. Muuten se kiskoo ilmaa tiivisteen kohdaltakin. Muutamat asiat ollaan jo opittu, mutta lisää ilmenee opittavaa kokoajan, on nämä vanhat vekottimen sellaisia.
Hae
Vastaa
#7
The Termostaat'in vastaus palauttaa minut muistoissa 70-luvun alkupuolelle, jolloin ajelin Exportilla. Solikan meno oli jo pitkään ollut aneeminen, eikä parannusta millään meinannut löytyä. Yrityksen ja erehdyksen kautta päädyin uusimaan tiivisteet sen bakeliittilevyn molemmin puolin. Heti kun lähdin koeajolle huomasin muutoksen vedossa. Tuntui että mäet eivät hidastaneet enää ollenkaan matkantekoa, vaikka takarattaassa oli vähän hampaita ja edessä tietysti paljon. Muistan tapahtuman vielä yli 45 vuoden jälkeen hyvin. Ensi kesänä täytyy kaivaa Exportti vm. 64 Razz varastosta ja katsoa ovatko tiivisteet yhä ehjiä...
Hae
Vastaa


Mahdollisesti samankaltaisia keskusteluja...
Keskustelu: Kirjoittanut Vastaukset: Katsottu: Viimeisin viesti
  Export Thermomat'in tankki Aulis_55 4 1 573 27.05.2017, 18:26
Viimeisin viesti: Aulis_55
  Export Thermomat -65 takalokarin väritys tejaha 3 1 198 09.03.2016, 18:53
Viimeisin viesti: artoko
  Solifer export thermomat ei käynnisty ramppas 8 7 024 29.04.2014, 16:39
Viimeisin viesti: solifer sm 86
  solifer export thermomat -65 vaihteisto. 9juke2 1 4 145 27.07.2013, 19:59
Viimeisin viesti: MopedRacer
  Export -69 Thermomat merkkien kiinnitys bigbro 3 3 815 02.07.2012, 12:59
Viimeisin viesti: MopedRacer

Vaihda huone:


Keskustelua selaavat: 1 vieras

© Petteri Bamberg 2016

Tutustu Smartyyn Validoi CSS Validoi HTML