Rekisteröidy Soliferian käyttäjäksi


"Solifer-harrastajien asialla jo vuodesta 1999."

Solifer export automat lämpöleikkaa...
#1
eli export automat lämpöleikkaa jo pienen ajomatkan jälkeen kiinni. Seos kunnossa tulppa kauniin ruskea. Riittävästi öljyä bensan seassa.pakoputki ei ainakaan näytä olevan alkukäyrästä katottuna tukkeessa. Rupeaa jo pikku hiljaa kyrsimään juur sain kilvet ja sitten rupee lämpö leikkailemaan. paljonko mahtais kuulua olla väljyys pytyn ja männän välissä?? kiitos jo etukäteen vastauksista.
Hae
Vastaa
#2
Kuulostaisi siltä että olisi suutin tukossa/bensansyötössä jotain hämärää. Saa sopivaa seosta pienemmillä kierroksilla mutta pitkässä ajossa loppuu menovesi- vetää laihalle- nappaa jumiin. Oletko katsonut että koneen tiivisteet eivät vuoda (imuvuoto, tekee samanlaisia oireita)? Onko sytytys kohdillaan? Männän ja pytyn välys on perussääntönä n. 0.03-0.06 mm riippuen ihan rasitusasteesta, öljyistä ynms.
http://netti.nic.fi/~rush/tuna/

http://users.utu.fi/anpaja/mopo/solifer_tietoa.html

Turun moottoriseura viilaamassa pyttyä:

" - An määki viila vähä sitä pakoaukko."
" - Kuivarte sää se männähelma kokonas poijes sahasi?"
" - Virtane! Misä mu viila o?"
Vastaa
#3
Täytyy tarkastella imuvuotojen varalta on kyllä laitettu uudet tiivisteet yläpäähän.... Sytytystä säädin ja on nyt silleen että kärjet rupee aukeemaan noin 2-3 mm ennen yläkolon kohtaa..... Ei vaikuttanu mitenkään.....
Hae
Vastaa
#4
Ennakkoa tuntuu olevan melko reilusti, joku 1,5-2mm on hyvä.
Mikä mäntä koneessa on ja onhan se asennettu oikein?
Itsellä lämpöleikkasi perus 4v tomos huonon puolan takia, puolan vaihto helpotti mutta mahdollisesti katkenneitten männän renkaitten takia leikkailee vieläkin kiinni.
rahalla saa ja solikalla pääsee Cool
Vastaa
#5
Joo ennakkoa on hiukan likaa mutta ei pienemmäksikään saa kun loppuu säätö vara aluslevystä. Mäntä on moposportista tilattu merkkiä en nyt muista . ja on niin päin että ns. Katkoskohdat jää imupuolelle ...
Hae
Vastaa
#6
Männän helmaan olisi hyvä tehdä ne viisteet, silloin kestää pidempään, mutta en usko vakio mopedissa olevan mitään merkitystä.

Moposportista ostettu? Ei kai vaan ole Dinaminin mäntä!? http://www.moposport.fi/fi/mantasarja-so...-8sqMV_uSo
Eli tuommoinen L-profiili? Silloin aika varmasti vika siinä, itsellä ei kestänyt vakio tomoksessa muutamaa sataa metriä pidempään, eikä nuo vissiin muillakaan kunnolla ole pelanneet. Liekkö asentajissa vika, vai männät huonoja...
rahalla saa ja solikalla pääsee Cool
Vastaa
#7
http://www.moposport.fi/fi/mantasarja-so...--gIKM4dQM

tollasen männän sinne laitoin.... nyt rupes ainakin toimimaan hiukan paremmin kun porasin suuttimen 4 satasta isommaksi ja laitoin vanhan männän takasin, uuden männän renkailla.... ainoastaan tyhjä käynnillä ja muutenkin käy hieman tahmean oloisesti.
Hae
Vastaa
#8
Juu ihan perus mäntä, mikä lie, välyksiä tuskin olet mittaillut? Sylinterissä ei näy leikkaamis jälkiä?
rahalla saa ja solikalla pääsee Cool
Vastaa


Mahdollisesti samankaltaisia keskusteluja...
Keskustelu: Kirjoittanut Vastaukset: Katsottu: Viimeisin viesti
  Runkotankki solifer automat 76 sähkökaavio? jhokkanen 8 4 140 06.03.2015, 22:53
Viimeisin viesti: Kessu
  Solifer Expot Automat BicMac 6 4 429 06.09.2013, 10:04
Viimeisin viesti: BicMac
  solifer automat mittarin pyöritin Juhzi 0 3 939 22.06.2009, 1:57
Viimeisin viesti: Juhzi
  Solifer Automat -74 työkalukotelo Dryse 0 1 420 06.08.2007, 17:21
Viimeisin viesti: Dryse
  solifer Automat 78/79 jouni56 1 2 094 17.05.2006, 8:27
Viimeisin viesti: mjij

Vaihda huone:


Keskustelua selaavat: 1 vieras

© Petteri Bamberg 2016

Tutustu Smartyyn Validoi CSS Validoi HTML