Rekisteröidy Soliferian käyttäjäksi


"Solifer-harrastajien asialla jo vuodesta 1999."

ei käynnisty
#16
Kirjoituksesta ja videosta tulee ensimmäisenä mieleen, että moposta sähköt katoavat kesken käynnin.
Onko sytkäjohto hyvin kiinni sytkäpuolassa? Onko toista, ehjää sytkäpuolaa, jolla voisi kokeilla?
Hae
Vastaa
#17
Tai mitäpäs jos on tulppa joka ei kestä painetta.
Nykyiset härvelit: Skoda Octavia vRS HB 2.0TFSI Stage 1 -06, Solifer SM -80

Mainitsemisen arvoisia ex-härveleitä: -65 custom/viri-kupla, pari skobaa, -10 CPI XS250 TL-mönkkäri, -88 Ford Escort XR3i Cabriolet, -02 Ford Focus ST170 Stage 1
Hae
Vastaa
#18
Joonas_P_K kirjoitti:Tai mitäpäs jos on tulppa joka ei kestä painetta.

No miten se alkuun kävi mut nyt ei edes lupaa? Samoilla tulpilla myös kokeiltu....

Ja ei ole toista puolaa mutta jos kipinä tulee niin tuskin se puola on sökö Rolling Eyes

Onko toi 20 astetta ennen ykk oikea sytty ennakko? 1,7-2mm lukee et solikas pitäs olla mut olen tottunu puhumaan ja mittaamaan asteina...
Tallin sisältöä: Volvo 940 Turbo, Volvo 240, Ktm Exc 450 Supermoto, Suzuki s1 74cc, Suzuki s1 74cc, Honda monkey 110cc, Solifer SM
Hae
Vastaa
#19
Kipinä voi näkyä mutta olla silti niin heikko ettei riitä sytyttämään paineen alla. Esiintyy juurikin näissä vanhemmissa laitteissa syynä juurikin huono tulppa tai puola. En väitä että olosi varmasti tuo mutta yksi mahdollisuus.
Nykyiset härvelit: Skoda Octavia vRS HB 2.0TFSI Stage 1 -06, Solifer SM -80

Mainitsemisen arvoisia ex-härveleitä: -65 custom/viri-kupla, pari skobaa, -10 CPI XS250 TL-mönkkäri, -88 Ford Escort XR3i Cabriolet, -02 Ford Focus ST170 Stage 1
Hae
Vastaa
#20
Tai toinen on huonot puristukset. Itsellä oli juuri porattu pytty josta katkesi ylempi männänrengas 5min käytön jälkeen eikä käynyt enää. Jos sytkä varmasti ehjä niin pytty vaan auki ja tutkimaan.
Nykyiset härvelit: Skoda Octavia vRS HB 2.0TFSI Stage 1 -06, Solifer SM -80

Mainitsemisen arvoisia ex-härveleitä: -65 custom/viri-kupla, pari skobaa, -10 CPI XS250 TL-mönkkäri, -88 Ford Escort XR3i Cabriolet, -02 Ford Focus ST170 Stage 1
Hae
Vastaa
#21
Noniin kaveri mittas puristus paineet mittarilla ja just hyvät bensakoneeseen.

Edelleen se ei käy, voisko se puola olla tosissaa nyt se ongelma.... Taitaa olla ainoo osa mitä en oo vaihtanu.
Tallin sisältöä: Volvo 940 Turbo, Volvo 240, Ktm Exc 450 Supermoto, Suzuki s1 74cc, Suzuki s1 74cc, Honda monkey 110cc, Solifer SM
Hae
Vastaa
#22
Moroja vaan, solikka kävi taas pariin kertaan, vaihoin vaan löysemmän kannen tilalle ja kävi ja päästiin jopa ajamaan, kulkee ihan kivasti (joku 60? vääntöäkin ihan reippaasti aivan kuten olin suunnitellut) mutta edelleen se tekee sitä eli lämpimänä sammuu kun kipinä heikkenee liiaksi...

Konkka ja kärjet vaihdettu, ajoitus 100% oikein (lampulla tarkistettu), pitääkö mun nyt se puola vielä sijottaa ja uusia xD?
Tallin sisältöä: Volvo 940 Turbo, Volvo 240, Ktm Exc 450 Supermoto, Suzuki s1 74cc, Suzuki s1 74cc, Honda monkey 110cc, Solifer SM
Hae
Vastaa
#23
Itsellä samaa ongelmaa,puolan vaihdolla korjaantunee...
rahalla saa ja solikalla pääsee Cool
Vastaa


Mahdollisesti samankaltaisia keskusteluja...
Keskustelu: Kirjoittanut Vastaukset: Katsottu: Viimeisin viesti
  Sm ei käynnisty solikka sm 80 2 2 579 14.04.2015, 19:09
Viimeisin viesti: solikka sm 80
  export ei käynnisty bigbro 19 12 629 22.06.2011, 19:45
Viimeisin viesti: Allu94

Vaihda huone:


Keskustelua selaavat: 1 vieras

© Petteri Bamberg 2016

Tutustu Smartyyn Validoi CSS Validoi HTML