Rekisteröidy Soliferian käyttäjäksi


"Solifer-harrastajien asialla jo vuodesta 1999."

Ei lähde ei...
#31
Vielä päivitystä tilanteeseen. Viime viikonloppuna tein ton painetestauksen, ja paljastu et sylinterin kannen välistä vuosi. Laitoin pelkällä tiivistemassalla kannen kasaan, ja suorasin sen tietysti. Tosin kansi oli jo valmiiks suora.
Käyntiin lähti taas, mut kun kaasuu paino nii ei käyny enää. Veikkaan, et liian iso suutin taitaa olla tolle setille. Eli 14mm SHA pipercrossin kopiolla, vakioputki ilman vaimenninta, 42,5mm porattu vakiopytty ja jonku millin laskettu kansi avarrettuna. 75# suutin tällä hetkellä kii.
Siitä vaan nii päättelin, ku putkesta tuli bensaa, kun senki käytin irti. Tai toinen vois olla liian myöhänen sytytys, mut ennakko on kyllä säädetty et en oikeen uskos siihen. Vakiona tossa kaasarissa on 56# suutin.
Hae
Vastaa
#32
Eihän kaasuttimen neulaventtiili päästä bensaa läpi? Ja bensan pinta varmasti kohillaan? Kannattaa kokeilla vedessä myös,vuotaako koho.
Äkkiseltään 75 tuntuisi aika sopivalta (jos käytetään iän ikuista 5xkaasuttimen koko eli 5x14=70) suuttimelta. Mutta kannattaa kokeilla. Ainakin ax teki sitä,että ei 80 koon suutimella lähtenyt kuin työntämällä läyntiim,mutta 75 suuttimella toimii hyvin. Siinä myös sha 14,14 joka on hyvä kaasutin,kun saapi kerran säätöihin.
rahalla saa ja solikalla pääsee Cool
Vastaa
#33
No neulavena on tsekattu, ja hyväkuntoiselta näytti. Mut on mulla kumminki uusi varalle ostettuna. Kohossa ei myöskään pitäs olla sanottavaa. Mut pitää vielä tarkastaa tossa viikonloppuna.
Hae
Vastaa
#34
perusjantteri kirjoitti:No neulavena on tsekattu, ja hyväkuntoiselta näytti. Mut on mulla kumminki uusi varalle ostettuna. Kohossa ei myöskään pitäs olla sanottavaa. Mut pitää vielä tarkastaa tossa viikonloppuna.

Juu tässä muiden hommien ohella vielä laitoin tota solikkaa. Sytkäpuola ja konkka meni vaihtoon. Näytti auttavan, ku pitemmän aikaa käy hyvin, ja ilman ryyppyy lähtee. Kaasua vaan ei tunnu ottavan, joten veikkaanpa et se 70 pääsuutin on vieläki liian iso tolle kokoonpanolle. Tulppa on aika märkä, kun käynnin jälkeen irti käytin. Pitäs vaihtaa 65 tilalle, mut en paikallisista liikkeistä niitä saanut..
Hae
Vastaa
#35
perusjantteri kirjoitti:Juu tässä muiden hommien ohella vielä laitoin tota solikkaa. Sytkäpuola ja konkka meni vaihtoon. Näytti auttavan, ku pitemmän aikaa käy hyvin, ja ilman ryyppyy lähtee. Kaasua vaan ei tunnu ottavan, joten veikkaanpa et se 70 pääsuutin on vieläki liian iso tolle kokoonpanolle. Tulppa on aika märkä, kun käynnin jälkeen irti käytin. Pitäs vaihtaa 65 tilalle, mut en paikallisista liikkeistä niitä saanut..

No perskele... Käyntii lähtöö taas 66 suuttimella, mut ei kaasuu painaessa edes booaa tai röpötä. Ei vaan tunnu kiekkaa ottavan. Siis tyhjäkäynnille lähtee, poljettaessa mut kaasuu painaessa vaa sammuu.
Tulppa aina märkä, kun oon ottanu irti, ja ilman ilmanputsariikin kokeilin. Eipä juuri vaikutusta.
Ja kun putsarin käytin irti, niin kaasarin alareunaan oli kertyny pieni bensalätäkkö putsarin puolelle. Ja myös siinä pipercrossin kopiossa oli alhaalla hieman bensaa.

Joten voiko olla näin, et 60 suutin ois tolle muka sopiva..? 64 suutin löytyy myös hyllystä. Pitää vielä ennakko katsoa, mut ainaki viimeks tarkistettaessa oli ihan ok. 2mm eykk.
Hae
Vastaa


Mahdollisesti samankaltaisia keskusteluja...
Keskustelu: Kirjoittanut Vastaukset: Katsottu: Viimeisin viesti
  käyntiin ei lähde juhrajan 9 5 028 04.05.2007, 20:28
Viimeisin viesti: juhrajan
  Solikka ei lähde kunnolla käyntiin (Vika korjattu!) Henkka86 18 12 301 20.05.2006, 22:27
Viimeisin viesti: kaihis

Vaihda huone:


Keskustelua selaavat: 1 vieras

© Petteri Bamberg 2016

Tutustu Smartyyn Validoi CSS Validoi HTML