Rekisteröidy Soliferian käyttäjäksi


"Solifer-harrastajien asialla jo vuodesta 1999."

Solikka ei käy!
#1
Mikäs on vikana kun Solikka ei käy oikein ollenkaan ei sitten tyhjäkäyntiä taikka sitten kaasuttaessa myöskin kierrokset leijuvat ja aaltoilevat, myöskin kone lähtee huonosti käyntiin ja ei tunnu jaksavan vaikka koneeseen on vaihdettu juuri Mäntä ja sylinteri porattiin ja hoonattiin,tiivisteet,stefat,kaikki laakerit,kampiakseli. itse epäilin aluksi jonkinlaista imuvuotoa koska kampiakseli halvat kiinalaiset stefat olivat pärskittäneet bensaa sähköille jolloin vaihdoin ne parempiin jotka ostin etralta, mutta ei tuntunut auttavan! Eli mikä vikana? Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!
Hae
Vastaa
#2
Olisko ne stefat kun oli jo sähköt kastellu...
Vetää ilimoja sieltä.
rahalla saa ja solikalla pääsee Cool
Vastaa
#3
Hmm... Kokeileppa kylmemmällä tulpalla? Eli suurempi numero. Jokin b7hs, tai b8hs on aika passeli.
...
Vastaa
#4
siis tarkoitin et enää ei pitäs vetää ilmoja niistä stefoista ku vaihoin ne niihi parempiin sen rempan jälkee ku ne uudet kiinalaiset oli kovia paskoja, ja juu täytyy kokeilla sitä kylmemmällä tulpalla. ja muuten kuinkas paljon kuuluu mennä johtoja konkalle ku mul on kahet sähköt ni toiset on iha alkuperäset ni menee 2 johtoo ja toisessa menee 3 johtoo konkalle.
Hae
Vastaa
#5
Kolme johtoo?
Itsellä menee vain yksi,eli kärjistä konkkaan ja konkasta puolaan.
rahalla saa ja solikalla pääsee Cool
Vastaa
#6
joo mulla tosiaan niisä toisista sähköistä tulee kolme johtoo konkalle en tiiä mitkä ihme viritykset ne on.
Hae
Vastaa
#7
Niitä pitää olla vähintään kaksi. Kärjiltä yksi johto konkkaan, ja sieltä toinen puolalle. Se kolmas johto on sammuttimen johto.
...
Vastaa


Vaihda huone:


Keskustelua selaavat: 1 vieras

© Petteri Bamberg 2016

Tutustu Smartyyn Validoi CSS Validoi HTML