Rekisteröidy Soliferian käyttäjäksi


"Solifer-harrastajien asialla jo vuodesta 1999."

Lopullinen niputus
#1
Onkos tässä jokelan lähellä solikka miestä joka auttais miestä mäessä ? Lopullinen ois kiinni kytkimestä ja sytkän ajottamisesta, alkaa olla vaan niin huumori loppu Evil or Very Mad remontti olusen tarjoan kyllä ja ajan kohta ois huomenissa kun sunnuntaina on taas erkkylän lukolla classic crossia ja sinne pitää mennä kiusaan itteensä
Puhelin ois 040-5045429
Vastaa
#2
Kerroppa nyt juurta jaksaen mikä vika ja miten oirehtii?
rahalla saa ja solikalla pääsee Cool
Vastaa
#3
Huumori Dance nyt tuo kytkin paketti tuottaa tasen onglemaa, jostain kumman syystä lukitus mutteri joka kiristetään taas tuohon kytkimen tappiin ja sen takana prikat niin tuo mutteri on mennyt urille ja sehän ottaa kiinni prikkaan ja nyt sit pyörii koko hela hoito kun tuota mutteria pyörittää, siis kynnet ja samoin vaihde rattaat, kytkin kahvasta kun painaa niin toimii niin kuin pitää mut ei löydä vaihteita ja eihän tuotakaan voi venäjä kovin vituralleen laittaa Twisted Evil
Täytyy varmaan tasottaa tuon mutterin pinta hienolla hiekka paperilla ja jos sit toimis
Ajotuksenhan saa tietää kun tän vitun taas saa kasaan ja samoin laitan tuon orkkis kaasarin, kun vaijeri oli liian pitkä tuolle sportin bingille et jos vaikka lähtis fudaan.
Putken laitan taas ala kautta ja tehari siihen kiinni, mut nää on nyt tois arvosia juttuja
Vastaa
#4
eikö niitä kierteitä saa tehtyä uusiksi?
Pistä tarkkaa kuvvoo ropleemista.
rahalla saa ja solikalla pääsee Cool
Vastaa
#5
Kyllä ne kierteet on kunnossa ja muuten mut ulkopuolella on tullut skraidut, en tiä kyllä mistä ja tähän ottaa taas kiinni sit tuo prikka, no tänään meen taas kokeileen
Vastaa
#6
Laita magneeton pohjalevy keskiasetukselle, eli ne kiinnitys ruuvit keskelle niitä hahloja. Silloin vakiolla tai vähän lasketulla kannella toimii jotenkin mutta ei välttämättä aivan tehollisesti täydellisesti. Mutta jos mahdollista, kannattaa säätää se pikkutarkasti kohdilleen.
...
Vastaa
#7
Syykin selvis tänään miksi ei toiminut kunnolla, kaveri sano et ei tartte kannen tiivistettä ja papiskassa ei ollut joten aattelin et no problemo tänkään kohalla, no sieltä se oli sit sylkinyt, kannen ja pytyn välistä ja sytkä on varmaan ihan hyvä kun läks 3 polkasulla käyntiin vaikka oli tuo vika.
No nyt on myös orkkis bingi kiinni ja samoin idealin keula, jonka vaihdoin ihan turhaan, kun väsyneenä unohon yhden holkin jarrukengän ja laakerin sisältä ja kun ei kiristynyt niin vitutus nousi ja vaihoin keulan, jolloin huomasin tuon homman Evil or Very Mad No paoli tulee takas, toisen alaputken vaihan kans raisun omaan ja avaan kierteet niin saan orrkis loksun kiinni, mut se tehdään reissun jälkeen kun ja jos maanantaina nousee sininen ihana savu teharista Mosh
Vastaa
#8
Tomoksessa tulee aina olla kannen tiiviste mutta vanhemmissa 60luvun mopoissa ei kaikissa,esim itellä resentissä sachsin motissa ei ole tiivistettä eikä vuoja,mutta tomos taas vuotaa vaikka olisikin suora kans!
rahalla saa ja solikalla pääsee Cool
Vastaa
#9
solifer sm 86 kirjoitti:Tomoksessa tulee aina olla kannen tiiviste mutta vanhemmissa 60luvun mopoissa ei kaikissa,esim itellä resentissä sachsin motissa ei ole tiivistettä eikä vuoja,mutta tomos taas vuotaa vaikka olisikin suora kans!
Ei tarvi Tomos kannentiivistettä jos pinnat on suorat. Itte panen kuparitahnaa väliin ja hyvin on pitäny.
Vastaa
#10
Solifer Thermomatissakaan ei ole kannentiivistettä käytetty. Mutta Tomoksen kanssa olen aina kannentiivistettä tai jotain tiivistemassaa käyttänyt, ja suosittelen kaikkia käyttämään.
...
Vastaa
#11
joo täst edes on mullakin
Vastaa


Vaihda huone:


Keskustelua selaavat: 2 vieras

© Petteri Bamberg 2016

Tutustu Smartyyn Validoi CSS Validoi HTML