Rekisteröidy Soliferian käyttäjäksi


"Solifer-harrastajien asialla jo vuodesta 1999."

Kaasuttimen paikkausta
#1
Sain ajatuksen kokeilla kaasuttimen entisöintiä kemiallisella metallilla kun luin pakkauksen kyljestä että se kestää useimpia liuottimia. Moponi alkuperäis-Bingiä oli viilattu rankalla kädellä ja tietenkin ihan miten sattuu. Takapäässä kaasuttimen runko oli puhki ja kiinnityslaipan kohdalla reikä oli venähtänyt epäkeskoksi. Kaasutin on nyt noin 13mm.
Ruuvasin paksun imutiivisteen laippaan ohjaimeksi ja puulastalla pyyhin kem.metallia paksun kerroksen kaasuttimen sisään. Takapään reiän paikkasin myös. Aineen kuivuttua hioin hiekkapaperilla kaasuttimen siistiksi ja pesin pölyt pois sinolilla. Reiästä ei tullut vieläkään ihan 100% pyöreä johtuen käsivaraisesta hiomisesta, mutta virtauksien pitäis nyt kulkea monin verroin paremmin. Nähtäväksi jää milloin mössö löytyy männänpäältä..
Yrittäkää saada kuvista selvää, ne on otettu 5v vanhalla kännykällä


Liitetiedosto(t)
.jpg   DSC01357.JPG (Koko: 394,78 kt / Latauksia: 46)
.jpg   DSC01359.JPG (Koko: 435,06 kt / Latauksia: 37)
.jpg   DSC01362.JPG (Koko: 275,66 kt / Latauksia: 51)
Vastaa
#2
Saas nähdä miten bensakylpyä kestää toi mömmö... Öljyähän se kestää vaikka mihinkä asti, mutta en tiedä bensasta sitten...
...
Vastaa
#3
Kestää bentsiiniä. Kiinan kaasareissa joutunut paikkailemaan sitä sun tätä kemiskillä.
Hyvältä vaikuttas ainakin kuvissa.
rahalla saa ja solikalla pääsee Cool
Vastaa


Mahdollisesti samankaltaisia keskusteluja...
Keskustelu: Kirjoittanut Vastaukset: Katsottu: Viimeisin viesti
  SMA - 79 kaasuttimen vaihto valpperi 3 2 203 22.03.2008, 23:24
Viimeisin viesti: tunskamies

Vaihda huone:


Keskustelua selaavat: 1 vieras

© Petteri Bamberg 2016

Tutustu Smartyyn Validoi CSS Validoi HTML