Viestejä: 345
Liittynyt: 18.07.2010
Kertokaapa miten kannattaisi tehdä vaimennin jotta siitä saisi mahdollismman tehokkaan (siis hiljaisen) ja mahdollisimman yksinkertaisesti. Siis olisi tarkoitus olla pelkkä vaimennin käyrään kiinnitettynä. Tässä kohtaa ei ole tehoilla väliä kun ei ole takapyörääkään

kunhan on hiljainen.
-69 export projekti työnalla.
Viestejä: 166
Liittynyt: 29.04.2010
Tee paksusta tavarasta kammio änkkä! Siis jostakin 2.5mm tai yli semmonen pönttö jossa se pakokaasu joutuu kiertämään saman paksuisia seinämiä. kun koe käyttöön tulee niin neliskanttinen on varmaan helpoin tehä ja on ainakin hiljainen. ja alkukäyräksi laita laippa jatkeeksi lämmön kestävää letkuu niin on helppo kiinnittää koneeseen
Solifer sm x2
Termo Export x2
Viestejä: 1 970
Liittynyt: 01.03.2010
kammio vaimennin on paras tai hiljaisin ainakin tuohon hommaan.
rahalla saa ja solikalla pääsee
Viestejä: 173
Liittynyt: 17.01.2012
07.02.2012, 19:38
(Viestiä muokattiin viimeksi: 07.02.2012, 22:07, Selly.)
solifer sm 86 kirjoitti:kammio vaimennin on paras tai hiljaisin ainakin tuohon hommaan.
Tai sitten todella iso ja pitkä vapaavirtaänkkä isoilla sisäputken reijillä ja hyvillä villoilla.
Viestejä: 1 616
Liittynyt: 03.03.2011
Selly kirjoitti:solifer sm 86 kirjoitti:kammio vaimennin on paras tai hiljaisin ainakin tuohon hommaan.
Tai sitten todella iso ja pitkä vapaavirtaänkkä isoilla sisäputken reijillä ja hyvillä villoilla.
niin minäkin tekisin että pitkä vaimennin, joku 70cm mihin sisälle pieni putki missä on päljon reikiä ja hyvät villat, niin ei pidä paljoo pärinöitä
...
Viestejä: 1 616
Liittynyt: 03.03.2011
jokos oot saanu äänenvaimennus tsydeemin valmiiks vai teitkö ollenkaan?
...
Viestejä: 345
Liittynyt: 18.07.2010
käyrän oon onnistunu hukkaan johonkin :\ pitää hommata se ensin. Kuvaa tulee kunhan saan tehtyä. Tositaiseksi saavat moottorit olla varastossa
-69 export projekti työnalla.
Viestejä: 1 616
Liittynyt: 03.03.2011
Tääh?? siis hukkasit pakokäyrän vai???
...