Rekisteröidy Soliferian käyttäjäksi

"Solifer-harrastajien asialla jo vuodesta 1999."

soliferin tunnistus
Tervehdys foorumilaisille

Olen uusi jäsen ja ongelma on runkonumerossa.
Runkonumero on 26 3589, haluan mopon suurinpiirtein alkuperäiseksi.
Mopossa on TS ja SM osia sekaisin, mutta runkonumeron perusteella alan kunnostaa mopoa. Täältä löytyy kuulema tietoa, mutta aloitetaan runkonumeron selvityksellä SM tai TS?
Hae
Vastaa
Tervetuloa!

Ensiksi laita kuva Soliferistasi galleriaan koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Runko numerosta minä en osaa sanoa, mutta ehkä joku muu Wink Mutta SM (-82-84) ja TS (82-) on mielestäni identtiset rungot...

Oman SM -83 runkonumero alkoi 2641XX loppua en muista...
Hommat hanskassa ja hanskat hukassa...

Vastaa
omassa 86 sämässä runko nymero 2671xx joten oisko Janosin solikan runko 86?
rahalla saa ja solikalla pääsee Cool
Vastaa
uusissa sm:mmissä ja tessuissa oli täysin samat rungot, moottori nro:n perusteella erottaa...
...
Vastaa
mites sen perusteella sen erottaa? runko numerolla se ikä selviää ja vielä kun ois kuvaa.
Vastaa
sm:ssä on eri mottinumero kun tessussa mutta en muista yhtään mikä...Hymy
...
Vastaa
eli sillä numerolla ei siis ole mitään virkaa kun en edes oo siitä kuulukkaan Nauru
Vastaa
siis se numero on siinä kytkimenpuoleisessa lohkossa, pytyn alareunassa. 82-> sm:mmissä se on joku 27... alkuinen
...
Vastaa
MopedRacer kirjoitti:uusissa sm:mmissä ja tessuissa oli täysin samat rungot, moottori nro:n perusteella erottaa...

Jos runkonumero alkaa 26 niin se on SM:n runko ja TS:ssä on ainakin ollut käytössä 28 alkuisia numeroja.
Moottorin numerosta ei selviä mitään, kun ei varmaan kenelläkään ole niitä tehtaan listoja käytössään...
Solifer SM-80
Solifer SM-84
Solifer SMA (osia)
Tunturi DXL -83
Hae
Vastaa
paitsi ehkä moottorin numerolla selviää onko sm 74-77 vai 77-81 tai 82-86 Nauru ja sen saakin jo rungosta selville, mutta janosin solikka on aika varmasti 86.
Vastaa
solifer sm 86 kirjoitti:paitsi ehkä moottorin numerolla selviää onko sm 74-77 vai 77-81 tai 82-86 Nauru ja sen saakin jo rungosta selville, mutta janosin solikka on aika varmasti 86.

Ei taida olla... Mun -83 SM on 2641xx ja janosin 26 3589

Ennemmin -82

Vastaa
Soitin eilen trafiaan ja sain vastauksen, Mopo on Sm 1983. Oliko tuon ikäisissä sm-mopoissa paioli iskarit?
Mun omassa on.
Hae
Vastaa
NauruMinun Sm 83:ssa oli Sebac iskarit alkujaan, iskarit voisi olla TS:n?? Laita kuva mopetistasi

Vastaa
mulla on paioli! siis 86 vuosmallissani Nauru tämä tukee teoriaani.
Vastaa

Mahdollisesti samankaltaisia keskusteluja...
Keskustelu: Kirjoittanut Vastaukset: Katsottu: Viimeisin viesti
  Solifer SM - Vuosimallin tunnistus Ana 18 15 922 11.05.2008, 2:50
Viimeisin viesti: Ana

Vaihda huone:

Keskustelua selaavat: 1 vieras

© Petteri Bamberg 2016

Tutustu Smartyyn Validoi CSS Validoi HTML