Rekisteröidy Soliferian käyttäjäksi

"Solifer-harrastajien asialla jo vuodesta 1999."

TS->SM
Kohta pitänee alkaa kiertelemään rompetoreja,jotta tuon TS:n saisi alkuperäiseksi. Osaako kukaan sanoa mitä eroja noissa SM:ssä Ja TS:ssä on(tietty ainakin etulokari ja iskarit?) Lisäksi jos joku tietäisi mistä löytäisi kuvan alkuperäisestä punaisesta TS:stä.
Vastaa
Vilkaiseppas tätä sivua Nauru
https://picasaweb.google.com/timpsu22
Hommat hanskassa ja hanskat hukassa...

Vastaa
gsxf kirjoitti:Kohta pitänee alkaa kiertelemään rompetoreja,jotta tuon TS:n saisi alkuperäiseksi. Osaako kukaan sanoa mitä eroja noissa SM:ssä Ja TS:ssä on(tietty ainakin etulokari ja iskarit?) Lisäksi jos joku tietäisi mistä löytäisi kuvan alkuperäisestä punaisesta TS:stä.

Ei TS:ää ole tehty peltitankkisena kuin sinistä -81 ja mustaa -82. Vuonna -83 tuli muovitankkinen TS-50 S, vai tarkoitatko juuri sitä?
Solifer SM-80
Solifer SM-84
Solifer SMA (osia)
Tunturi DXL -83
Hae
Vastaa
Kyllä tässä on peltinen punainen tankki, mutta voihan olla, että se on jälkikäteen maalattu.
Vastaa
Kuva on nyt tuossa galleriassa.
Vastaa
Ei ole alkuperäinen väri.
Vastaa
Joo, eipä taida olla, mutta maalari on tehnyt tosi tarkkaa työtä.
Vastaa
Onko noilla takajousien kolmella kiinnityskohdalla muuta virkaa,kuin että perä nousee eri korkeudelle?
Vastaa
eipä juuri paitsi jouset ovat ''pehmeämmät'' alimmillaan.
rahalla saa ja solikalla pääsee Cool
Vastaa
Tuo värimaailma hämää kyllä hieman, sillä runko on hopean harmaa,vaikka pitäisi kai olla sinertävän valkoinen ja tankki+sivukopat ovat varmaan aikas lähellä SM:n punaista sinisen sijaan.
Vastaa
Tuossa kuva mun mustasta TS:stä:

http://soliferia.parasiitti.org/galleria...p?pid=3390
Vastaa
Hieno on Hymy Näyttäisi siltä, että nuo minun punaiset etupumppujen suojat ovat jälkiasennusta.
Vastaa
gsxf kirjoitti:Näyttäisi siltä, että nuo minun punaiset etupumppujen suojat ovat jälkiasennusta.

Varmaan Helkama AX:stä. Ja etulamppu on ilmeisesti Super Sportista kuten ainakin lampunkannakkeet.
Solifer SM-80
Solifer SM-84
Solifer SMA (osia)
Tunturi DXL -83
Hae
Vastaa
Hyödyllisiä pikku vinkkejä, kiitos Hymy
Vastaa
AFTTLT kirjoitti:
gsxf kirjoitti:Näyttäisi siltä, että nuo minun punaiset etupumppujen suojat ovat jälkiasennusta.

Varmaan Helkama AX:stä. Ja etulamppu on ilmeisesti Super Sportista kuten ainakin lampunkannakkeet.
Taitaa kuitenkin kuulua TS:ään nuo haitarikumit,koska voimakone niitä myy.Olisiko jonkinlainen jälkiasennus varuste?

-etuhaarukan haitarikumit Paioli etuhaarukkaan hinta/KPL...................5e
Vastaa

Vaihda huone:

Keskustelua selaavat: 1 vieras

© Petteri Bamberg 2016

Tutustu Smartyyn Validoi CSS Validoi HTML