Rekisteröidy Soliferian käyttäjäksi


"Solifer-harrastajien asialla jo vuodesta 1999."

koneremontin suunnittelua
#1
eli solifer export -64 on leikkauspöydällä.
kun nakkaan koneen atomeiksi niin mitkä kaikki tulee vaihtaa
no ainakin laakerit ja stefat vaihdan kaikki, mutta onko guruila jotain huomautettavaa mikä olisi hyvä huomioida samalla kun kone nyt kerran on aivan osina.
niin tietysti sylinteri porataan ja mäntä renkaineen vaihdetaan.

Mistä kannattaa hommata laakerit ja stefat? saako noista hydraulikkaliikkeistä eli ts. käykö yleismalliset?

kiittos!
Hae
Vastaa
#2
Kannattaa vilkaista samalla missä kunnossa kytkimen osat ovat (levyt yms.)
Kampuran&kiertokangen voi samalla katsoa onko pahastikkaan "väljyyttä"
Täällä päin nuita laakereita ja stefoja saa "kone ja laakeri" putiikista.Entiset otat mukaan ja näytät niitä,niin saat samanlaiset paitsi uudet tilalle Wink eli yleismalliset pitäisi käydä jos sopivia on.
Vauhti korjaa virheet..
Vastaa
#3
saako kytkinlevyjä vielä uusia??

oisko kenelläkään kuvaa hyväkuntoisesta vaihderattaasta?
meinaan itsellä on sellainen ura rattaan pesässä.. onko ookoo?
Hae
Vastaa
#4
saa tietyti vielä uusii levyjä! mutta onko tuossa koneessa se levy joka säätää imuaukon aukeemista? se on kuulemma vaikkee laittaa paikalleen.
Hei. Olen signaturevirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi sigusi jatkeeksi.
Vastaa
#5
minullakin olisi tarve -69 exportin (termo) kytkinlevyistä jos jostain löytyy..
Vastaa
#6
eiku oho se on thermo koneella, sen kytkinlevyistä en oo sitte varma...
Hei. Olen signaturevirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi sigusi jatkeeksi.
Vastaa
#7
mitä muuten maksaa sylinterin poraus mäntineen?
ihan vaan kysyn etten maksa liikoja kun kuullut että aikapaljon hajontaa hinnoissa.
ensimmäiseen ylikokoon tulisi porata.
Hae
Vastaa
#8
Itellä makso pari kesää sitten porautus+hyvä mäntä 65e eräässä moottorikoneistamossa. Varmaan pyörivät samoissa hinnoissa..
Vastaa
#9
ok. no kuulostaa tuo 65e varsin kohtuulliselle, enemmän tullu pelailtua autojen parissa ja niiden koneistuslaskut kummittelee mielessä=)

no nyt kun on kone osissa niin meinasin jos lisäisi siihen sen puuttuvan kolmannen vaihteen.. pari kysymystä herännyt ilmoille.
- mitä sanovat katsastusasemalla kun menen mopoa rekisteröimään?
-luettelo KAIKISTA osista jotka tarvitsen saadakseni soliferiini kolmannen vaihteen. niin ja mistä ne kannattaa hommata.
Hae
Vastaa
#10
Vetoakseli on minun mielestä eri 2v-3v
Vastaa
#11
Moposportissa poraus 24e ja tietenkin männän hinta n. 20-25e.
Vastaa
#12
jos ottaisin tomoksen 3 vaihteisesta noi vaihderattaat? onnistuuko?
Hae
Vastaa
#13
pentele!!
eilen pyörittelin käsissä encarwin kaasariani.. se luistin koppa joka on kierteellä aiheuttaa päänvaivaa.. kierteet kakkana ei pysy kuppi päällä!
eli mikä olisi hyvä korvauskaasari?
Hae
Vastaa
#14
uudet kierteet paras vaihtoehto.
Hei. Olen signaturevirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi sigusi jatkeeksi.
Vastaa
#15
hmmm.. miten onnistuu uusien kierteiden tekeminen kaasuttimen runkoon?
Hae
Vastaa


Vaihda huone:


Keskustelua selaavat: 1 vieras

© Petteri Bamberg 2016

Tutustu Smartyyn Validoi CSS Validoi HTML