Soliferia
Solikka ei käy! - Tulostettava versio

+- Soliferia (http://soliferia.parasiitti.org/keskustelu)
+-- Huone: Solifer-mopot (http://soliferia.parasiitti.org/keskustelu/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Huone: Remontti (http://soliferia.parasiitti.org/keskustelu/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Keskustelu: Solikka ei käy! (/showthread.php?tid=2429)



Solikka ei käy! - solikka-82 - 18.01.2013

Mikäs on vikana kun Solikka ei käy oikein ollenkaan ei sitten tyhjäkäyntiä taikka sitten kaasuttaessa myöskin kierrokset leijuvat ja aaltoilevat, myöskin kone lähtee huonosti käyntiin ja ei tunnu jaksavan vaikka koneeseen on vaihdettu juuri Mäntä ja sylinteri porattiin ja hoonattiin,tiivisteet,stefat,kaikki laakerit,kampiakseli. itse epäilin aluksi jonkinlaista imuvuotoa koska kampiakseli halvat kiinalaiset stefat olivat pärskittäneet bensaa sähköille jolloin vaihdoin ne parempiin jotka ostin etralta, mutta ei tuntunut auttavan! Eli mikä vikana? Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!


RE: Solikka ei käy! - solifer sm 86 - 18.01.2013

Olisko ne stefat kun oli jo sähköt kastellu...
Vetää ilimoja sieltä.


RE: Solikka ei käy! - MopedRacer - 18.01.2013

Hmm... Kokeileppa kylmemmällä tulpalla? Eli suurempi numero. Jokin b7hs, tai b8hs on aika passeli.


RE: Solikka ei käy! - solikka-82 - 18.01.2013

siis tarkoitin et enää ei pitäs vetää ilmoja niistä stefoista ku vaihoin ne niihi parempiin sen rempan jälkee ku ne uudet kiinalaiset oli kovia paskoja, ja juu täytyy kokeilla sitä kylmemmällä tulpalla. ja muuten kuinkas paljon kuuluu mennä johtoja konkalle ku mul on kahet sähköt ni toiset on iha alkuperäset ni menee 2 johtoo ja toisessa menee 3 johtoo konkalle.


RE: Solikka ei käy! - solifer sm 86 - 18.01.2013

Kolme johtoo?
Itsellä menee vain yksi,eli kärjistä konkkaan ja konkasta puolaan.


RE: Solikka ei käy! - solikka-82 - 19.01.2013

joo mulla tosiaan niisä toisista sähköistä tulee kolme johtoo konkalle en tiiä mitkä ihme viritykset ne on.


RE: Solikka ei käy! - MopedRacer - 19.01.2013

Niitä pitää olla vähintään kaksi. Kärjiltä yksi johto konkkaan, ja sieltä toinen puolalle. Se kolmas johto on sammuttimen johto.