ei kannata avata noita linkkejä
meni jo

So good
Katsastin oman solikkani eilen ja ei se katsastusmies katsonut kuin runkonumeron ja kyseli rattaitten kokoa ei se mitään jarruja eikä mitään muutakaan milläänlailla kokeillut valoja meinas kokeilla mutta sanoin vaa et "on ne kunnossa" ni ei se siitä sit sen enempää ja lähti kirjottelemaan papereita ja sen selvityksen kyhäsin töissä pariatuntia ennen katsastusta ja työkavereilta vaan nimmarit alle "ollut ladossa 10v jne.."
helpolla meni

tuttu katsastus mies?

toivottavasti mulla sama katsastusmies kun laitan ton 84sen kilpii sit joskus

Mulla ei edes tarvii olla noin kiva katsastus mies kun kaikki pelittää

no mulla ei tartte kun laittaa vakioks ja laittaa töötti kii nii se on täydellinen

Ei ollut tuttu katsastusmies ja kyllä minullakin kaikki paitsi nopeusmittari pelittää (ei jostainsyystä nouse yli 15kmh)
Thank you
Sain tänään mopon kilpiin.Omistajatodistus kahdella todistajalla.Aman todistus.Eipä kyselly sen enempiä.Tosi helppoa ja nopeaa. palvelua .Rekisteröintikatsastus 85 ecee.Kilpi ja paperit parikypää.
Aijai on se sitten aika rahakas homma

85e+20e+140e=245e

eikait siinä yli 200e mene

no kerkeepä tässä vielä muutaman kk kerätä jemmaan jos meinaan sollen rekisteröidä

eikä ikävä kyllä ole isiliisinki jutuu vaikka voiskin maksaa vaan peri aate juttu,ite se pitää mopodeihin menevät rahat hommata!
Sivuja: 1 2 3 4 5 6 7 8 9